Մարզատոն

Օրը՝ մայիսի 23 Ժամը` 09։20-10։05 Վայրը՝ Մայր դպրոցի մարմնամարզության դահլիճ Մասնակիցներ՝ Արևելյան դպրոցի 1-1 և 2-5 դասարնների սովորողներ Պատասխանատուներ՝ Անահիտ Ավագյան, Մարիամ Մանասյան,  Սյուզաննա Սարգսյան Ծրագրում՝ Շարային վարժություններ, նախավարժանք Մարզական խաղեր Գնդակը տանել–բերել Խաղացողները բաժանվում են 2 հավասար թիմերի, շարվում են մեկնարկային գծից միասյուն: Հրահանգից հետո թիմերի առաջին մասնակիցները գնդակը վազքով տանում են, դնում 5-6 մետր…

Բարձունքի հաղթահարում․ Մաշտոցներ

Վայրը՝  Գեղարքունիքի մարզ, ք. Սևան, Ցամաքաբերդ թաղամասից 3կմ դեպի արևելքՕր՝  հունիսի 10Մեկնում՝ ժ. 9:30Վերադրաձ՝ ժ. 16:30 Մեկնարկի վայր՝ Մայր դպրոցի բակից ժ. 9:30Վերադարձը՝ Մայր դպրոցի բակ ժ. 16:30Մասնակիցներ՝ Արևելյան դպրոց-պարտեզի 1-1 դասարանի սովորողներ Երևան- Սևան հեռավորությունը՝ 66,2 կմ, 1ժ, 8րՀայրենագիտական արշավի պատասխանատուներ` Մարիամ Մանասյան, Սիդոնյան Վիրաբյան, Տաթև Թամազյան Օգնականներ՝ Սյուզաննա Սարգսյան, Թեհմինե Հարությունյան Նպատակը՝Ճամփորդելու միջոցով ճանաչել շրջակա միջավայրը, իր գործունեությամբ նպաստել…

Մեդիաայբբենարանների ստեղծում

Մասնակիցներ՝ 1-1 դասարանի սովորողներ, ծնողներ:Տևողությունը՝ ապրիլի 27-ից մայիսի 20-ը:Նպատակը՝  Անհատական մեդիաայբբենարանի ստեղծում։Աշխատանքի ընթացքը՝Սովորողը հեղինակն է իր մեդիաայբբենարանի: Սիրելի սովորո՛ղ, բառուսուցման շրջանում Paint նկարչական ծրագրով նկարել և մուտքագրել ես բառաշարքերը: Հավաքի՛ր, ամբողջացրու՛ աշխատանքդ, ուղարկի՛ր իմ էլեկտրոնային հասցեին, որպեսզի կազմեմ քո մեդիաայբբենարանը։ Բառաշարքերն են՝ Սար Տուն Շուն, աշուն Լուսին Թթու Կատու Ես, մեկ Ձմեռ պապ Ծառ, տոնածառ Նոր տարի Փաթիլ, ձյուն Չիր, չամիչ Դդում…

Ես կարողանում եմ

Նախագծի տևողությունը՝ ապրիլի 27-ից մայիսի  27-ըՄասնակիցներ՝ 1-1 դասարանի սովորողներՆախագծի նպատակը՝ ուսումնական տարվա ընթացքում ցուցաբերած կարողությունների և հմտությունների  ինքնուրույն ցուցադրում: Ընթացքը՝Սովորողները, ընտանիքի անդամների օգնությամբ, տեսանյութի տեսքով ներկայացնում են իրենց կարողությունները․ Ես կարողանում եմ ստեղծագործել, հորինել Ես կարողանում եմ Word, Paint խմբագրիչներից օգտվել Ես կարողանում եմ մարզվել, հեծանիվ վարել Ես կարողանում եմ երգել, պարել /ազգային երգեր, պարեր/ Ես կարողանում եմ…