Ժամանակահատվածը՝ ապրիլի 1-28
Մասնակիցներ՝ Արևելյան դպրոցի 3-1 դասարանի սովորողներ
Նպատակն ու խնդիրները
Այս նախագիծը և նախագծում կիրառված մեթոդները սովորողներին հնարավորություն կտան ինքնուրույն մտածել, դիտարկել, ուսումնասիրել՝ կիրառելով մեդիագիտելիքներն ու մեդիահմտությունները, զարգացնում է սովորողի վերլուծական մտածողությունը, երևակայական մտածողությունը:
Նախագիծը սկսում են Ռոդարիական հնարքներից.
Ռոդարիական հնարքներ.
- Ի՞նչ կլիներ, եթե …
- «Շրջված», «շփոթված» պատմություններ
- Հեքիաթների շիլափլավ /Ռոդարի+Աղայան/
- Ռոդարիական հնարներով անսովոր պատմություններ
- Իսկ հետո ի՞նչ եղավ
Տրվում են բառեր, որոնցով պետք է պատմություն կամ հեքիաթ հորինեն: Բառերը վերցնում ենք հեքիաթներից. օրինակ՝ որևէ հեքիաթից վերցնում ենք 5 բառ՝ ավելացնելով հեքիաթի հետ կապ չունեցող մի բառ:
Գործողությունների ընթացքը
- Աղայանական հեքիաթների ընթերցում, քննարկում
- Տիկնիկներ անսպասելի նյութերից (խոհանոցային պարագաներ, կենցաղային, տեխնիկական առարկաներից, թափոններից)
- Սովորողները Paint ծրագրով նկարում են ռոդարիական նախընտրած հեքիաթը պատումը ձայնագրիչով ձայնագրում և այս ամենի օգնությամբ հենց իրենք ստեղծում են իրենց հեղինակային էլեկտրոնային էջ-ընթերցարանները: Արդյունքում ստեղծվում են ռոդարիական մեդիաընթերցարաններ։
- Ռոդարիական մարմնամարզություն
- Ռոդարին բակ-պարտեզում, լանջերին և այլուր
Ուսումնական նյութեր
Advertisement
Ղազարոս Աղայանի մանկական ստեղծագործություններ
Ջանի Ռոդարիի ստեղծագործություններ
Ջանի Ռոդարի Ստեղծագործական երևակայության քերականություն
Մուլտֆիլմեր՝ Ցրված Ջովանին , Չիպոլինոյի արկածները
Նախագծի ընթացքում ստեղծված նյութերը հրապարակվում են դասարանական բլոգում, ենթակայքում: